Upp på hästryggen? maybe?

Tjena, imorgon hade jag tänkt att dra till ridhus med Lilleman & Pom. Båda ska bara
tömköras lite. Som lite mjukstart.. För NU måste hästarna igång, och sen ska dom
hållas igång också. Inte bara rida sådär två gånger i veckan, utan så mycket som dom
behöver!! .. NU ska jag rycka upp mig lite. För det är inte mina föräldrar som valt
att jag ska ha tre hästar att tävla och rida. Det är jag själv för jag tycker (tyckte) att
det var kul. Fast jag tycker fortfarande att det är super kul att tävla och träna :) men hemmaridningen
nu när det är snö och kallt, är ur tråkig... Och bara jobbig, liksom ser det mer som en press
att gå ut nu. Jag går inte till stallet för att jag tycker att det är kul. Måste ändra inställning
och verkligen komma igång nu, IGEN ! för nu börjar ju snart tävlings sässongen komma igång
på riktigt. Min första start, blir på hemmabanan ;) "Flyinge Ryttarförening" Rappe får gå en lätt LB och
Lilleman LB+ & LA :)
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej! Fin blogg! :)
Allt bra med dig? :)

Kika jättegärna in på min hästblogg & lämna en kommentar eller två om vad du tycker! :) Hoppas du gillar den & fortsätter läsa!

Ha en fortsatt trevlig fredag! Kram! :)

2013-01-26 @ 15:11:42
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Vanessa

Hej!
Har fixat ny design på bloggen och det skulle verkligen vara kul om du ville säga vad du tycker! :)
Kram
Snygg blogg förresten!
Vart har du gjort din header? Grymt snygg iallafall.

2013-01-26 @ 21:51:40
URL: http://vanessawallderiin.blogg.se
Postat av: Alva

Sv; Tack så mycket! :) Haft en bra lördag då? :)

2013-01-26 @ 22:40:37
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0